dinsdag 9 februari 2010

Het grote moment was daar!!




Eindelijk afgelopen zaterdag was het zover, ik kon mijn Quest 391 gaan ophalen in Dronten.
Echter was er in J'dorp nogal wat sneeuw gevallen, dat ik enigzins vertwijfeld raakte. Mijn secundant wist mij te overtuigen dat de wegen zeer goed waren en dat we gewoon gingen. Hij had helemaal gelijk, voorbij Heerhugowaard was geen verse sneeuw meer te bekennen.
Bij Velomobiel aangekomen kon ik hem in ontvangst nemen: Quest 391.
Passen en meten en aanpassen en het bekende ritueel van uitleg e.d.
Met diverse drager op het dak, onze torpedo vervoersklaar gemaakt, voor de reis naar huis.Je trekt wel wat bekijks met zo'n ding op je dak.
Thuis hem eraf gehaald en effe een klein rondje om.
Zondag geen tijd om hem uit te proberen, maandag regende het nogal, met alle gladdigheid vandien, ook niet echt een uitprobeerdag. Dinsdag ook weer pokkeweer.
Eindelijk woensdag alles klaar, weer goed, op tijd uit bed, dus wat let je.
Een fijn ritje, fabelachtige snelle overkomstduur.
Verder op de dag veel vragen en bekijks op mijn werk.

Nou maar even zien hoe het verder gaat.

1 opmerking:

  1. mooi peerem ziet er goed uit en heel veel plezier er mee. de allereerste fotos zijn ook oderweg
    groet de j

    BeantwoordenVerwijderen